Mys och vinst!

Fortsatte dagen med att åka på ett par ärenden, svänga förbi teatern och sedan träffa nästa fantastiska kvinna: Min syster Malin! Hon är en pärla på många sätt! Både smart, empatisk och en oerhört god vän! Hon ställer upp för mig och jag för henne!

När hon skulle gå och hämta bilen som varit på en oplanerad "kräksanering" fick jag chansen att mysa med barnen! Det gläder mig att också lillebror nu accepterar att jag kommer! Tror inte att han ens märkte att mamman "left the building".
 

Vi lekte i My:s rum som hon också städat så noggrannt! Det var t o m ordning och reda inne i dockskåpet! Undrar hur det blir när Max börjar gå (inte långt borta nu) och snabbt tar sig in i hennes rum? Klåfingriga småsyskon kan vara påfrestande... Än så länge är det dock inga problem!


Just nu duger det också bra att sitta och smaska på dinosaurier i plast... Han är verkligen supersnäll och så nöjd!


Vi hann också bolla badboll!


Full fart och glada miner! Man har aldrig tråkigt i deras sällskap! Vi hann också spela spel och jag hade turen att bli bjuden på middag! Tack sötingar!


Och innan jag åkte så bytte My om till sin nya pyjamas som hon fått av mormor och morfar i födelsedagspresent! En mycket lyckad sådan! Nu måste jag klura ut vad vi ska köpa till femåringen... Nästa helg är det dags!

Åkte hemåt och insåg att alla människor var på väg till ladan för matchen. Då åkte jag till biltvätten - ingen kö! När AIK spelar är det dött på många ställen i stan... Kan man nu statistiskt säga att Volvoägare med automatik är Hockeyfantaster? Haha! Jag vet inte men jag hann i alla fall hem och se matchen på TV. Inte lika enkelt idag men det slutade med vinst och lysande spel av hemmalaget! Härligt! Och jag har ren bil!
 
Nu ser jag fram emot sovmorgon och en hemmadag med lite pyssel, jobb, motion och städning! See you!
 
 
#1 - - Malin:

Tack finaste syster!!! Du med!

Svar: ❤️
Monica Lindgren