Teaterdag! Å mera bebis...

Tillbaka i selen! Igår var jag lite förvirrad - eller kanske ganska upphetsad - över allt som hänt och den nya bebisen som anlänt! Jag glömde t o m bort att åka och träna... Åhhh! Men jag kom ihåg att äta upp en halv påse Rollo-kola... Haha!

Nåja, idag var det jobb igen och jag kommer att sitta på teatern i mitt gamla kontor då och då eftersom den som nu sitter där jobbar halvtid och jag på det viset kan befinna mig mitt i smeten för att ställa snbba frågor och kolla av saker och ting med de som jobbar där. Nu är det ju hur roligt som helst att komma tillbaka och jag känner mig mer än välkommen! 
 

Tillbaka i gamla rummet! Och bry er inte om godispåsen... Den hade jag bara ställt upp för att bjuda alla som kom in... Jag tror att jag är i någon sorts sockerperiod? Brukar annars inte vara något problem - OCH jag har nekat en enorm gokaka! Jag är då för duktig! Haha!

Det blev i alla fall mycket gjort och jag ska fortsätta någon timme till nu eftersom jag måste jobba i ett program som jag bara har här hemma. 


Utsikten var också densamma! Här är min gamla kollega Tage som var teknisk chef då och är något liknande - fast lite mer - nu! Skönt att samarbeta med duktiga människor som man gillar! Det är en ynnest! Eller kanske ett val?


Avslutade dagen med ett pass Indoor Walking som jag också kom ihåg att åka till! Här har jag just kommit ut och noterar att mascaran inte alls är på samma plats som innan... Men det var ett bra pass och känner mig i hyfsad form trots att jag väl borde ha träningsvärk sedan i förrgår. Det tar sig!

Nu har jag just pratat med syrran igen... Jag är lite ihärdig men jag bryr mig så mycket om henne och hennes söta familj! Och nu när den blivit större så längtar jag ännu mer! 


Jag skrev också fel på bloggen igår. Här är det inte ett dygn sedan hon fick barn - det är bara 12 timmar! Sjukt fräsch! Och favoritsvågern ligger också bra till nu eftersom de har höjt min pannkaka till skyarna... Haha! Vägen till en svägerska går tydligen genom matberömmet!


Ja, det måste bli ett par bilder på sötnosarna idag också! Finare storasyster kan man inte få och My kommer att lära honom allt! Hon är så ovanligt klok!


Och han verkar faktiskt lyssna redan.


Fina My!

Å fina bebben! Livet är väl för härligt!

Nu längtar jag massor efter mina stora barn! Måste träffas och kramas snart! Jo, kramarna är fortfarande det finaste som finns och kärleken så stor att hjärtat nästan svämmar över... Älskar er!

Nu ska jag samla ihop mig och försöka jobba lika kärleksfullt en timme innan sista avsnittet på Broadchurh. Tror att det också blir en kopp ristretto! Jag har många kärlekar... :)
 
 
#1 - - Eivor Norén:

Du skriver för underbara inlägg och så fina bilder på de stora och små barnen<3

Svar: Tack snälla du! Man blir bara så glad över livet när det kommer en ny människa! ❤
Monica Lindgren