Jobb och träning!

Racerdag vid datorn! Har både hunnit fixa en massa pappersarbete till företaget och jobbat flera timmar med "Norrländsk Passion". Så här i inledningsskedet gäller det ju att få med sig alla på tåget och då får man tänka lite extra eftersom det geografiska området är ganska stort... Vi ska ju samarbeta med människor från Östersund till Kiruna!

Framöver ska jag ju ut och hälsa på alla och då lär det bli lite körning. Och kanske tåg... Men jag vet fanken inte om jag vågar lita på tåget när man läser skrämmande (men underbart roliga) skrönor som dem som Janne Holmstedt återger på Facebook. Har man otur kan man hamna var som helst. Och när som helst... Han råkar för övrigt ut för det mesta och borde verkligen ge ut en bok! SJ skulle säkert köpa den - om inte annat för att slippa se den publicerad! Haha!

Ja, det gick bra att sitta inomhus idag. Vädret har inte varit på vår sida... Maken har stökat och varit på soptippen på sin lediga dag och så fort han gått ut för att göra något så har regnet vräkt ned!
 

Idag har det inte varit roligt att vara Kungsörn på Morö Backe...


Desto roligare har det varit att jobba hemma och komma in i köket efter full dag i kontoret och få se maken i färd med att färdigställa middagen! Lovely! Gryta med starka korvar satt helt perfekt! Tack!

Sedan var det träning för min del. Kände mig lite tveksam eftersom jag inte känner mig riktigt 100 ännu och har lite ont i kroppen. Men jag tänkte att jag gör det jag kan. GSG! Det är ju så härligt efteråt och man känner sig så nöjd med sig själv!


Här är vi nu i Ankis nya träningslokal och jag och Karin beundrar den vackra yogamattan som hänger på väggen! Kul idé och otroligt snygg!

Men sedan var det bara att "get down to business"! Vår underbara PT hade gjort en "hinderbana" som kan knäcka den bästa häst... Haha! Här visar hon lite övningar innan vi skulle sätta igång. Och vi blev många ikväll som tog ut oss å det grövsta... Orkade inte riktigt som jag brukar men känner mig otroligt nöjd i alla fall! 

Nu blir det nog tidigt i säng med förhoppningar om en lång natt. Känns som om jag behöver det. Imorrn är det full rulle igen! Möten, bilbesiktning och mera skrivbordsjobb. Men just nu ska jag göra absolut ingenting! Sov gott alla glada!