Hjälp!

Klockan är mycket och jag är inte färdigpackad... Har hunnit massor idag men tydligen inte allt... Som vanligt då! Haha!

Har jobbat med material till vår krogshow "White Christmas" som ska spelas på Folkparken, helger från slutet av november! Snart släpper vi biljetterna och ni kommer väl? :P

Sedan åkte jag lite ärenden som måste göras innan resan. Ja, jag och Mie sticker ju till Nice imorrn bitti för att hälsa på Åsa! Det ska blir så kul men senaste veckorna har varit hektiska så jag är mentalt inte riktigt där... Fortsatt teaterjobb också och jag avslutade dagen med att åka dit på ett möte med övriga inblandade.
 

Mitt emot teatern fick jag se unge herr Lindberg längst upp på byggställningen! Kul att ses men jag tycker att ni ska ha säkerhetslinor på taket... Jag kommer i alla fall inte att byta jobb med dem - alldeles för högflygande planer!


Och när jag vände mig om kom fina Anna (jo, det finns flera!) med sin pappa och barnen Björn och Li! De skulle till lekparken och Björn tyckte att jag skulle följa med! Han är så vansinigt söt! Får väl göra en dejt i lekparken när jag ska ha My nån dag framöver! 
 

Och eftersom jag kom i tid hann jag med lite surrande med Cay som ju är teaterns kompositör och en alldeles lysande musiker! Nu har han skrivit ny musik igen till höstens pjäs och han är så sjukt begåvad!


Tomtarna var också på plats! Ja, en var en nisse... Eller en Niklas... Populärt med skägg nu för tiden!

Nåja, det blev ett bra möte och nu är det också bestämt att jag ska med till Stockholm för att presentera förslaget till organisation och ställa frågor. Jag är bra på det! Haha! Det ska bli kul! Och nu måste jag sova och nästa blogg kommer från Nice! Men först ska jag ju komma mig upp för att åka taxi 05.30... Hjälp!