Jobb och middag!

Full dag idag. Också. Börjar kännas i kroppen och knoppen men det mesta går åt rätt håll och jag hinner mycket. Känns inte stressande eller okontrollerbart. Ännu... Haha!
 
Ja, jag har jobbat med projektet idag och det är mycket skrivjobb som ligger på. Rapporter, sammanställningar, organisation, ansvarsfördelning, budget... Men fortfarande väldigt roligt! Och jag gillar att sitta på teatern och jobba "mitt i smeten" då och då. Tror att det här passar mig bra. Halva tiden tillsammans med andra och halva tiden i min egen bubbla där jag både hinner jobba undan och stundom ta det lite lugnt. Idag har det dock inte blivit så mycket lugn och ro - men när man sovit i nio timmar så går det bra! (Ja, jag har god sömn och det är nog bra som uppladdning!)

Åkte från teatern för att handla mat och sedan hem där jag landade 16.00 och en timme senare tog emot delar av familjen på middag! En fördel med hemarbete på morgonsidan var ju att jag kunde fräsa på lite kött och starta upp en gryta som puttrade på av sig själv och som jag bara färdigställde med grönsaker och en skvätt grädde när jag kom hem. Vi hade ju bestämt att vi skulle träffas och fira lillebror som fyllde år igår!
 

Fina Roland! Numera 47!


Han tycker inte om att vara till besvär men naturligtvis fick han present! Syrrorna gör precis som de vill och han verkar faktiskt gilla läget!


Det blev en skaljacka för fortsatta skogsfärder! Passade perfekt!


Sedan var det dags att smaka grytan och den blev faktiskt väldigt god tillsammans med rostad potatis, rysk yoghurt och surdegsbröd. Kul också att två av Rolands flickor, Gabriella och Hannah, följde med! Man ses för sällan...


Och Malin och Martin var givetvis med! Vi vill ju både träffa dem och deras fantastiska ungar!


My sitter också gärna hos morbror!


Hon fick också leka och bli snurrad och ompysslad av storkusinerna!


Och jag och lillebror blev lite trötta efter maten...


Det här måste vara världens underbaraste och goaste vila... :)


My och Max är populära och här fick Hannah ta paus i leken för att hålla honom. 

Och här är han med fina mamman... Strax innan sin dessert... Haha! Ni är så fina och det var så roligt att ha er alla på middag ikväll! Mycket skratt och go' stämning! Tack för att ni kom och Grattis än en gång lillebror! :)
 
Nu måste jag nog jobba lite till eftersom morgondagen ska ägnas åt White Christmas med finaste Åsa som kommer till stan! Så kul!