Surt...

Vilket väder! Hur trist som helst! Nu har det inte haft så stor betydelse för mig som mest hållit mig inomhus - men ändå! Jag måste ju börja med att beklaga mig lite även om det verkligen inte gör någon större skillnad... Haha! Men är det dåligt väder - kan man ju rensa kläder! Och det är vad jag har gjort idag.
 
Äntligen har jag fått bort alla högar i sovrummet, rensat garderoberna och gjort ett par säckar som jag ska ge till någon som behöver dem bättre. Sååååå skönt! Nu tog det nästan hela dagen men jag blev bara så tjurig och det känns alltid bättre att blåjobba när man har gjort snyggt omkring sig. För det blir mycket jobb den här veckan. Idag mest mail och telefon i ett projekt och lite material till det andra - men det kommer mera...
 
Förutom tvätt och träning (yoga) har jag handlat mat och pysslat lite här hemma. Vi åkte också en nödvändig tur till vårt "favoritställe":
 
Soptippen! Det enda ställe man får parkera hur som helst... Haha! Men skönt att bli av med säng och lite andra saker som vi rensat bort.
 
Ja, ni ser ju vädret. Man kunde knappt se Sobackens handelsområde när man svängde av från E4:an. Men snart blir det vitt överallt! Säga vad man vill om snön - men den lyser upp!

Halvknepig i magen men jag dricker nog alldeles för mycket kaffe. Och mellan oss kan jag väl säga att gasig mage och yoga inte är nån lyckad kombination. Ja, det gick nog bra för mig - värre var det för alla andra... Men det kommer en ny dag imorrn och nya pass. Tror att jag ska på Indoor Walking på lunchen och köra skiten ur mig! Haha!
 
Ses imorrn!