Snor och bildspel...

Intressant kombo i rubriken... Haha! Ja, jag vaknade tät i hela skallen men ändå någorlunda pigg eftersom jag sovit i 11 timmar! Såååå skönt att jag gick och lade mig i tid! Annars hade halva dagen gått åt idag. 

Har ägnat mig åt lite rep av text men mest har jag jobbat med bilder och bildspel. På måndag ska jag åka till Umeå för att presentera Norrländsk Passion på teaterföreningens ombudsträff. Det brukar vara en rätt viktig tillställning när det gäller biljettförsäljning så man vill ju göra bra ifrån sig! Nu är jag precis klar med en PowerPoint-presentation där jag lagt in det vi har i bildväg och samtidigt tänkt ut en presentation som jag måste klottra ned på papper under helgen.
 
Jag gillar verkligen loggan och bilden även om den kanske blev onödigt limegrön här...

Vi har ju också en instagramtävling där man kan vinna biljetter eller vad det nu blir. Jag sitter i juryn men har inte riktigt lagt mig i själva prisbilden... Det är inte för sent att tävla ännu. Vad är norrländsk passion för dig? Ta en bild eller använd en befintlig och instagramma! Hashtag: #norrländskpassion

Den här är med utom tävlan men jag gillar den skarpt! 
 
Det blir instagram även i White Christmas! Det kommer ni att få upptäcka när ni besöker oss så jag ska inte avslöja allt - men det har också tagit en stund idag att få ihop. Tiden räcker inte riktigt till att göra allt jag vill men nu är mycket på G och imorrn ska jag fortsätta med bildspel till föreställningen! Man vill ju ha mycket av allt på något sätt... 

Åhhhh vad jag längtar till nästa fredag då vi ska visa allt... Haha! Ja, ni skulle bara veta...
 
Nu ska jag lägga mig och samla kraft inför morgondagen. Nån helgvila blir det inte - sparar den till nästa söndag! Det gäller ju att ha en plan... Å mitt i allt jobb och efter en god torskmiddag så känner jag faktiskt att jag är lite bättre i skallen. Tät som fanken i morse men lite bättre nu! Måste vara silvervattnet... Vad det är? Ja, det kan jag skriva om en annan dag. Nu blir det godnatt!