Pynt och partykväll!

Vill börja med att Tacka både Åsa och hennes fina syster Barbro som hjälpte mig idag med pynt och fönstertorkning! Ni får komma och hälsa på nääääääär ni vill! Jag fick dessutom garderoben rensad och det var så skönt. Ibland känner man sig rikare när man lämnar ifrån sig saker!
 

Tack och kram Barbro!

Sedan blev det lite mat i magen och iväg till Folkparken för ännu en partykväll med White Christmas! Det gick faktiskt bra att ladda upp ikväll men jag känner någon sorts grundtrötthet i kroppen som jag ska använda veckan till att reparera. Kanske bara jobba halvtid? Vi fick i alla fall härligt besök i logen av Åsas tjejkompisar som kom för att se showen och även piffa till sig innan:


Snygga Petra hade skönast stil! Haha!


Och snygga Sofia dök också förbi för att pussa lite på oss trots att hon var ledig! Det kändes tryggt! #swag1


Dags för mingel i foajén! Mycket glada skratt i det här gänget! 


Och kolla så oerhört samlad och på gränsen till tråkig jag ser ut... Eller så är det enda gången jag står still och håller käften... Haha!


Sanna höll koll på biljetterna i entrén! #swag2 

Sedan var det bara för oss att dra igång och det var lite tufft i början med en del företagsgäng som inte riktigt hade tid med oss (utan helst ville skåla) men skam den som ger sig... Till slut var det full lyssning och bra stämning överallt! Skönt!


Glada och förväntansfulla i logen! Sedan blev vi lite mer ekivoka...


Och Belinda ägde som vanligt! Hon är trippel-swag! Ja, ni förstår ju att jag lärt mig ett nytt uttryck som nog betyder typ cool... Haha! 

Det blev en kanonavslutning i tredje set men jag kände att min energi inte riktigt höll. Ja, det är nog mest jag som märker det men det ska bli så skönt att få några dagars vila innan vi kör igen. Det här ääääär ju superkul och folk har vansinnigt roligt! Ett perfekt upplägg där man både hinner äta, umgås och bli underhållen!


En sista bild och hej då till Åsas härliga kompisar! Ni är välkomna varje kväll! Ja, de ser lite städade ut här. Egentligen såg det ut så här:

Hahaha! Galet glada! Så kul att få träffa er alla! Puss å kram Åsa och tack för den här helgen! På fredag kör vi igen! 
 
Och nu blir det ännu en gång en låååång natt - min bästa återhämtning! Glad över att allt gått så bra! Tjolahopp!