Sol och firande!

Fantastisk dag, skrivjobb i solen och sedan iväg på eftermiddagen för att fira mina föräldrar!  Igår blev mamma 76 och idag pappa 81. Ganska praktiskt att de fyller år dagen efter varandra och jag brukar försöka turas om att åka hem på rätt dag. 
 

Glad mamma!


Och glad pappa! 


De hade fått en så rolig present av min faster och hennes familj. En fågelbok med alla läten inspelade så att man kunde försöka känna igen dem även på "sången"! 


Nån skäggmes hade de inte sett - men nu vet vi i alla fall hur den låter! 

Och pappa fick skissa lite på ingressen till sin bok. Jag vill ogärna skriva texter i den eftersom jag tror att han vill ha sina egna ord. Jag är ju bara redaktör i det här fallet och snart är vi faktiskt klara! Ser ni hur han lyser upp när vi jobbar med boken nån stund? Väldigt roligt!
 
De blev också väldigt glada över blommorna och över fina verser som de fått. Särskilt avslutningen i den ena: "För vem skulle blommorna blomma - om ej för dig!". Pappa älskar verkligen vackra blommor - och mamma sköter om dem med van hand! En bra combo!

Åkte sedan hem för att byta om och direkt på 360 för ett pass Indoor Walking! Idag var vi inte många själar i det vackra vädret men vem bryr sig. Jag gillar ju att ta ut mig med jämna mellanrum!


Och så här galet glada var jag och Anki innan passet! 


Efteråt var jag så slut och genomblöt av svett att jag inte ens kunde hålla telefonen stilla. Ni ser ju också att halsbandet sitter som fastklistrat... Haha! Men vi var jädrigt nöjda med oss själva och det är huvudsaken! Åkte också förbi hemma hos Anki sedan och kollade nya tapeterna! Såååååå coooola! Det blev supersnyggt!

Nu blir det inte så mycket mer idag. Ska skriva ett par mail och göra klart en text innan det är dags att krypa i säng! Tack för en fin dag och härliga upplevelser!