Satadatorer...

Var tog den här dagen vägen? Kände mig snuvig och tät i skallen när jag vaknade, övervägde att inte gå och lunchträna, fick precis de påtryckningar jag behövde och kom mig ändå iväg efter att ha jobbat ett par timmar! Det ÄR bra att träna tillsammans med en kompis - då kan man dra varandra!

Det blev i alla fall uppvärmning på cykel och crosstrainer, sedan ett bra Core-pass som känns i kroppen! Imorrn lär det väl kännas ännu mer eftersom vi bokat både Body-pump och Indoor Walking... Ja, man kan i alla fall inte säga att jag ligger på latsidan! Haha! Och tro det eller ej men jag känner mig friskare nu!
 

Fortsatte med jobb och fick detta undersköna sms där jag tydligen vunnit lite pengar... Haha! Det cirkulerar en del mystiska saker nu för tiden. Fick förra veckan ett mail från en kvinna jag känner litegrann. Hon var enligt mailet strandad i England och behövde låna massor med pund oerhört snabbt för att ta sig hem igen... Väldigt troligt att hon skulle vända sig till mig... Och jätteintressanta översättningar...

Mer jobb hela eftermiddagen och en snabb middag bestående av rester av grillat kött och grekisk sallad! Funkade bra! Skrållan var lite sällskapssjuk och ville gärna hjälpa till med olika saker idag. Hon har ju vissa specialkunskaper som hon gärna bistår med:


Läsa reklamblad på golvet med husse... Här är hon expert! Haha!

Sedan har jag hunnit iväg på ett planeringsmöte ikväll inför ett arrangemang nästa höst och efter lite telefonsamtal har jag nu jobbat några timmar till. Det har inte gått jättebra... Jo, det har gått bra men satadatorerna (jag har 3 st!) har varit lite i olag. Den stationära vägrade plötsligt göra pdf:er så jag fick maila över till min bärbara i kontoret, men den vägrade koppla upp sig utan direktlina och den satt ju bak i fan på den andra datorn... Orka...

Flyttade hårddiskar och mekade på ett tag innan jag nu har det material jag behöver inför morgondagens möten! Ja, jag hade ju kunnat öppna dokumenten på den dator jag sitter vid nu, tänker ni. Men den här datorn har Windows 7 och vägrar installera programmet eftersom den tycker att det är för gammalt... Nån dag när jag har gott om tid ska jag laga till allt detta och (som maken sa) ha samma programvaror i alla! Vilken tipsare! Han kunde ha fått en utskällning för ett sånt uttalande förr - men nu orkade jag inte ens bli upprörd... Håller jag kanske på att tackla av som ragata? Haha!

Nu ska jag sova mig i form inför morgondagens hektiska schema! Och jag ska INTE drömma om satadatorn!