Härlig jobbkväll!

Nu verkar det vara kul nästan jämt - och det blir det ju när man får roliga jobbuppdrag! Jag är nog inne i ett stim just nu (tur?) och samtidigt får jag hålla på med det jag trivs allra bäst med: Att stå på scenen och möta en positiv och glad publik! Det är bara för obeskrivligt häääärligt! Ikväll hade jag också förmånen att få jobba tillsammans med Åsa och Peter igen och då blir det nästan löjligt roligt att jobba...
 

Efter att ha förberett program och text under dagen så åkte vi ner på Statt för Sundcheck! Och här kan det se ut som om Peter är ute med slagruta och söker vatten men han ska bara rikta om strålkastaren så att vi syns... I underhållningsbranschen får man ta till lite annorlunda knep! Haha!

Sedan dök publiken upp och idag var det KLK:s personal som hade haft konferens som avslutades med middag och underhållning. Ett glatt och positivt gäng som verkligen var med på noterna - och samtidigt så lyssnande. Det är kul eftersom man då kan göra lite mer lågmälda saker. Jag gillar när man också får vara privat och hålla i hela kvällen från mingel till mer partyunderhållning. Det gör ju också att arrangörerna själva får luta sig tillbaka och vara med på festen. Vi tar ju hand om allt!

Och jag måste ge en stor eloge till kvällens mat! Riktigt bra middagsbuffé med roliga smaker och tillbehör! Stort plus från oss alla!

Om de hade roligt?


Ja, hur tycker ni att det ser ut? Haha! Ett härligt gäng!


Jag smög in för att ta pulsen på Belinda innan det var dags för vår gemensamma avslutning och hon ser ut att ha blivit lite tagen på sängen...


Kan det bero på att hon just varit ute i publiken och delat ut idolbilder till hugade herrar... Hon måste ha fått hugg!


Jodå! Här har hon raggat upp en man som fick gå under namnet "David Letterman"! Han heter faktiskt Lettström och var den som anlitat oss. Tack för att vi fick förmånen att jobba med er ikväll och kul att ni blev så nöjda! Eller blev han kanske mest nöjd över idolbilden? Haha!

Nöjda och glada packade vi ihop och imorrn är det dags för jobb på Statt igen! Ska både vara moderator, toastmaster och underhålla på Entreprenörsdagen som Företagarna och Näringslivskontoret arrangerar. Ska bli väldigt roligt! 

Just hemkommen hittade jag Skrållan uppflugen i ett av tornen på framsidan. Hon älskar höjder och har bra koll! Nu har vi tillsammans tagit in tvätten och hon hjälper mig säkert också att se över morgondagens uppdrag.
 
Och så ska jag nog sova lite! Tack för ikväll alla! Det här gör vi om!