Lek och allvar!

Började dagen med en tur runt kyrkogården igen! Om jag säger att mina ben var stumma som "klabbar" så förstår ni att det gick sådääär... 3, 5 kilometer men jag sprang kanske halva sträckan. Nåja, bätte än inget!

Sedan lekte jag ett tag med mitt nya fisheye-objektiv! Himla kul tillbehör till iPhone! Jag har publicerat nån hemsk bild av mig själv på Facebook men den ska jag nog inte sätta in igen. Däremot fotade jag Emilias lägenhet innan vi åkte.
 
Del av vardagsrummet!

Och nästa del!

Köket!

Sovalkoven!

Det dummaste var väl att jag glömde ta bilder av det splitternya badrummet som ju är det snyggaste i hela lägenheten... Men man kan inte tänka på allt! Nu är det i alla fall städat och vi tackar så mycket för lånet av det perfekta boendet! Sedan tog vi våra väskor och åkte in till stan för att luncha med Emilia och Abbe som jobbade idag. Det kändes lite vemodigt...

Lika söt som vanligt men lite ledsnare miner idag...


Här också! Eller så har jag gått till överdrift (igen!) när det gäller fotograferandet... Sorry! Tyckte ändå att du visade stort tålamod Abbe! Och tack för lunchen!

Vemodigt...

Mmm... Man vänjer sig snabbt vid att vara tillsammans - kommer att sakna dig som sjutton Emilia! Igen! Känner jag mig själv rätt så kommer jag snart tillbaka!

Sedan strosade vi runt lite på stan och vädret visade sig på sitt allra bästa humör! Här befinner vi oss vid Domkyrkan och jag tror jag fick med en flagga från Svenska Kyrkan igen... Haha!

Vi köpte i alla fall kaffe och kanelbulle och satte oss på en trappa i solskenet! Skönt att också hinna softa lite när man är i en storstad! Göteborg ÄR väldigt fint, trivsamt och, precis som göteborgarna säger, gött!

Pasade på att göra lite avtryck innan vi åkte...


Avslutade med att köpa var sitt par skor av finaste dottern som befann sig på kontoret för att lägga scheman. Det har varit helt underbart roligt att vara tillsammans de här dagarna! Och jättekul att äntligen få träffa Abbe som är en sån fin kille! Längtar efter att få ha er hemma i sommar! Stora kramar från oss båda!

Det blir en bra vecka på alla sätt ändå! När vi landade i Skellefteå ikväll blev vi hämtade av Oskar och Lisa som kommit hem över påsk! Lättare att bli glad igen när nästa barn dyker upp! Så nu ser vi fram emot en fin helg med nästa par! Det är mycket kärlek den här veckan! Men det blir med fortsättning imorrn - nu vill jag bara soooova!