Inte skrotad!

Har väl inte gjort så vansinnigt mycket idag men vi har träffat lite glada människor, hunnit dammsuga, torka bort på toan och jag kom just hem från dubbla träningspass med Indoor Walking och Core! Så skööönt! Efteråt... Haha! Nej, det var faktiskt roligt hela tiden och jag orkar mer och mer. Dessutom känner jag mig väldigt nöjd med mig själv och det är halva nöjet! Som ni förstår laddar jag inte för något OS utan tävlar bara med min egen kropp! Vi är ju inte alltid helt överens... Haha!

På väg därifrån hann jag också förbi på ett möte och ge bort lite svettiga grattiskramar till en kompis, svänga upp till bästa syrran för fler svettiga kramar och en stunds surrande. Alltid väldigt berikande! Ja, jag har ju, som ni nog förstår, världens bästa syrra!


Hon hade t o m hunnit börja påskpynta så på köksbordet stod dessa gröngula glädjespridare! Och nej Malin, de har inte alls samma ansiktsfärg som du! ;)

Känner mig alltså inte helt skrotad ännu. Men TV-serien har verkligen lämnat avtryck hos många barn. My har också anammat serien och ikväll hade hon klätt sig som påskkärring och satt sig i soffan för att se ett par avsnitt efter maten. Det slutade med att hon sov djupt redan kvart över sex... I huckle och allt... Lillvännen!


Men idag hade hon hunnit med att också måla alla Skrotarna - och Birgit med sladdar och allt! Ja, ni ser säkert vem som är vem. Lotta till vänster, Cornelia i mitten och Hampus till höger. Jag tycker att det blev en superfin bild!

Nu ska jag skrota ner mig i soffan och titta på danska serien "Brottet"! Det känns som ett lagom avancerat sätt att sluta en bra helg! Imorrn blir det jobb igen! Och kanske en biltvätt...