Hjärtebra!

Tog plats i soffan, upp med fötterna på divanen, laddade med mineralvatten, en banan och flera meter papper till allt snor som envisas lämna skallen... Dags att visa hjärta!

Ja, det var en slitig match där jag hade tippat 6-1 som slutresultat. Efter nästan två perioder och inga mål var jag nära att åka ner med snorpapper och prinsesskridskor i högsta hugg - tur för alla att jag inte hann förrän målen började trilla in! Kändes tryggt att ha Katarina Kågström som bundsförvant på Facebook. Hon hade ställt upp och tagit med strykjärnet! Fiiiiin tjej!

5-0 var en helt OK start på slutspelet även om jag tyckte att det kunde ha blivit fler! Tycker dock att det var en otäck smäll Bellemare åkte på i början! Jag gillar inte den där typen av "hetta" i matcherna. Tycker att de borde kunna spela sig till en vinst utan att tackla de som inte ens har pucken... Fult!


Nåja, vinst blev det i alla fall för Skellefteå AIK och ödmjukare tvåmålsskytt får man leta efter! Petter Emanuelsson gav också andra cred vilket är betydligt mer sportsligt! Nu blir det lugn och glädje i stan tills på torsdag. Då hoppas jag också att jag är mindre snorig.

Ja, mina kommentarer är säkert helt nördiga - men så är jag ju också lite störd idag! Haha! Nu blir det dock Godnatt eftersom jag är helt slut efter matchen... Ja, ni vet den där matchen som jag nu skryter om på nätet och som jag såg på finaste TV:n med bästaste maken i det snyggaste huset... Haha!