Härliga möten!

Det blir en salig blandning i dagens enda och sena inlägg eftersom jag nu är på väg i säng! Bra dag på alla sätt och vis där jag mest bara haft trevligt! Så borde väl alla måndagar vara?


Började bra redan när maken kom hem sent igår. Norrsken ute och än en gång upplevde jag våndan av att inte ha läst instruktionsboken ordentligt... Jaaaa, maken har sagt att det är enda sättet att lära sig de manuella inställningarna och jag börjar vara benägen att tro honom... Haha! Det blev därför bara ett knäpp som gick att använda men här ser ni i alla fall att det ju var vackert på himlen sent igår!


Idag åkte jag iväg på ett par ärenden (nej, ingen shopping!) och sammanstrålade sedan med fina Maria för en god och trevlig lunch på Nygatan 57! Vi stöter på varandra då och då och det blev intressanta och givande samtal. Nu ska hon börja blogga och jag känner mig hedrad som fick förtroendet att bolla idéer och synpunkter. Hon skriver så fantastiskt bra så det ska bli väldigt roligt och lärorikt att läsa henne! Kommer att bli så bra!


Maken åkte iväg till sin fina mamma som fyllde år idag! Grattis käraste Sonja som idag blev 82! Jag valde att inte åka med både p g a andra åtagande och min förkylning som jag inte vill sprida vidare. Kommer att bli besök senare i veckan istället.


Senare på eftermiddagen så kom bästa kocken Pär över för att dricka kaffe och låna min gamla kamera för att se om det kanske kan vara en vettig modell. Alltid skönt att kunna testa lite innan man handlar. Tur att också maken var hemma så att han kunde få lite vettiga svar både när det gällde foto och snickerier.

Ja, vi hann också komma in på Japanska knivar som han nu börjat importera! Båda barnen fick en sådan till jul och det är en pryl de kommer att ha glädje av lääääänge! Måste nog investera i en åt mig själv också! Kolla in sortimentet på: http://japanskaknivar.se/ 


Han har för övrigt skaffat likadana glasögon som Bono... Hur cool som helst! Vi kommer att samarbeta framöver och det är bara så roligt! I mitt nätverk finns massor med sköna och proffsiga människor! Det gör allt så mycket enklare. Imorrn ska jag träffa nästa medarbetare.

Ikväll trotsade jag förkylningen och bestämde att den nu får vara över. Det blev alltså träning och det kändes hur skönt som helst! Roliga och glada vänner även här så jag känner mig nöjd med dagen och alla härliga möten!  Sedan gick ju mötet mellan AIK och Brynäs precis så bra som vi ville! Bara att gratulera!
 
Men nu ska jag sova! Eller åtminstone lägga mig och läsa! Ses imorrn!