Myskväll med kärlekarna!

Har varit ute och ätit med Emilia och Abbe och det är bara så roligt att få umgås, vara tillsammans, hinna prata och skratta! Man blir alldeles varm i hjärtat när man får vara med kärlekarna!  Fiiiina ni!
 

Vi gjorde det enkelt för oss och gick på "Halta Lotta" som är en kvarterskrog alldeles där de bor. Åt faktiskt en trerätters även om vi delade desserten. Fisk idag satt bra! Men det hade ju inte spelat så stor roll vad vi hade ätit när utsikten var så här fin:


Kärlekarna! Jag blir bara lycklig! Och under tiden vi satt där så kom meddelande från Oskar och Lisa som har det toppenbra i Kroatien och redan älskar landet! De har dessutom jättevarmt och knallsol! Så härligt för dem!

Men en kväll går fort och när vi skulle hem kom jag på att jag knappt tagit några bilder! Dags att ställa upp oss för den ultimata gruppbilden! Måste ju lyckas bättre än på konserten där jag skulle försöka få med Oskar och Lisa...


Haha! GIck väl sådär...


Ja, jag fick i alla fall dubbelhaka - en en bra bild på Abbes hår...


Men till slut så! Alla fyra på samma bild! Men vem gjorde öron på mig? Kanske är ett segertecken för en bra bild? Troligen... Haha!


Fina Abbe och Emilia! Tack för en härlig kväll och tack också för maten Emilia! Supertrevligt och mysigt! Stora godnattkramar till er! :)