Jobbdag i solen!

Hel underbar dag! Vädret över förväntan och jag är så nöjd - även med sällskapet och arbetsresultatet! Jag tror att jag jobbar bra när det är soligt... Nja, jag gillar nog att slappa också! Men idag har jag alltså gjort hemsidan klar - gav bara upp sista fixet med mailadressen eftersom jag också har annat att göra innan det blir måndag. En bit på väg har jag kommit i alla fall och fortsättning följer.
 

Kan jag så ser jag gärna till att ha en ganska mysig arbetsmiljö - laddad med kaffe, telefon och snus! Jag trivs i solen. Har jag sagt det förr? Haha! Ja, men det är ju perfekt! Man får sola samtidigt som man kan beta av saker på listan. Works for me! Maken jobbar idag och här har jag just fått besök av min fina vän Anna! Hon högg kameran och dokumenterade mig.


Ja, jag bjuder ju gärna igen och tar bilder även av henne! Här hade vi förflyttat oss till baksidan och även snott ihop en snabb lunch tillsammans. Anna är en jättefin kompis som faktiskt också står ut även om jag måste göra annat under tiden. Hon blev kanske luttrad i Barcelona? Kul är det i alla fall att få spontanfrämmande!


Det blev lite wraps med snabbfräst tacokyckling och sallad! Sitter man utomhus smakar allt så bra! 

Sedan Anna åkt jobbade jag en stund till och åkte sedan för att panta burkar/flaskor och proviantera på Maxi. Vi ska ju snart åka iväg en sväng till Göteborg så det är en hel del som behöver bunkras inför resan. Men innan dess är det fullsmockat med jobb! Därför sitter jag fortfarande men har bara bytt miljö.


I uterummet i kvällssolen! Tummen upp för den här platsen! Nu har jag ätit sallad och hällt upp första koppen kaffe för ikväll. Ser fram emot att maken kommer hem efter en lång jourhelg så att jag får sällskap här ute!

Måste fortsätta - ses imorrn alla glada! :)
 
#1 - - Maria S:

Jättefin hemsida, Monica. Jag som håller på att va nalta skumögd, skulle gärna se en annan färg på texten, det är det enda jag kan "kritisera".. Bra jobbat !!