Inte frisk men trött...

Ja, det där lät ju helt sjukt positivt... Men jag mår faktiskt sådär. Har varit en kanondag vad gäller förberedelser inför torsdagens arrangemang där allt flutit på högst tillfredsställande men efter sju timmar var jag helt slut! Åkte några ärenden och sedan hem och la mig - och sov i två timmar! Det är inte likt mig. 
 
Men jag har omgett mig med fantastiska människor som gör ett kanonjobb så jag kunde lämna dem med gott samvete. Har också fortsatt jobba några timmar ikväll och nu känner jag bara att jag inte ens orkar hålla upp ögonen... Måste sova mera! Antar att det är penicillinet som gör mig lite däckad både i skallen och i magen men det går ju över. Jag kan heller inte lägga ut särskilt mycket bilder från dagen eftersom det fortfarande är hemligt var vi ska hålla till. Och jag vill inte ha några gissningar Mikke Johansson! Haha!
 

Jag kan bara ge er en ledtråd... Och ni kommer att få veta mer senare eftersom jag tror det här blir väldigt bra på många sätt!


Och när jag kom hem så hade den semestrande maken dragit igång husmålning! Han har nog nån sjukdom han också! Bokstavskombination? U L F! Haha! Nej, han är bara otroligt arbetssam och jag tackar och tar emot! Fick också lagad middag när jag vaknade så jag är väldigt nöjd!

Nu blir det inget mer för idag. Sängen väntar! Håll ut - jag kommer tillbaka i bättre form imorrn! 
#1 - - Christine:

Krya nu på dig, vitt och paljetter.....och Carola.....?

Svar: Vitt och paljetter! Ingen Carola! :)
Monica Lindgren