Tråååååååk....

Näääe, nu är det inte roligt längre... Barnen har åkt och svärmor fått göra undersökning utan att de hittade några förträngningar... Och jag har tömt alla sängar och tvättat tre maskiner, hängt ut och... Ja, vad tror ni? Regn...
 

Vackert väder som tusan i morse - men lite ledsna miner och tjockt i bröstet när finingarna packade bilen och skulle iväg...


Hej då mina älsklingar! Nu kommer jag ju ner och hälsar på i början på augusti men ändå... Det är något speciellt med att ha barnen hemma i huset igen! Det har varit så otroligt roligt men tiden gick alldeles för fort! Fina Oskar och Lisa kom hem en sväng på lunch men nu har de också åkt så vi är helt allena igen... 


Den här bilden går väl under benämningen "självplågeri" men jag ville se dem så länge som möjligt... Stora kramar och kör försiktigt!

För att inte dega ner sig helt så tömde jag alltså sängarna och hängde ut eftersom. Skönt att åtminstone kunna tvätta idag! Trodde jag...


Men va f-n... Det är ju så att man blir deprimerad... Och nej, jag hade inte ens tänkt sola idag. Bara vara ute - så ge dig nu!


Tur i det tråkiga är att maken hittat lite blåbär och gjort en paj! Tur nr 2 är väl att det just nu börjar en fotbollsmatch och Sverige har gjort 1-0 efter 2, 5 minuter! Får duga just nu!

Återkommer när jag är på ett lite soligare humör!