Sötingar!

Vaknar åt skogen för tidigt men har turen att få spela wordfeud mot ett par lika vakna kompisar! Bra terapi så här i sängen. Ja, jag har dessutom gjort kaffe så det går ingen nöd på mig - om ni nu trodde det... Haha!

Men nu skulle jag ju skriva om sötingar och även testa att blogga från telefonen vilket jag aldrig har gjort. Tidigare har jag väl masat mig upp men nu är det ju semester!

Hade hur som helst god hjälp under städningen igår! Satte telefonen i "dockan" (eller vad det nu heter) i köket och startade upp min partyspellista från förra årets sommarfest. Kom knappt ihåg om jag ens lyssnade på hela då eftersom man hade mycket annat för sig.

Nu blev det ett perfekt sällskap och jag både sjöng och fejade. Mot slutet kom dock ett par låtar som jag inte kände igen så jag fortsatte listan under löpturen. Nu blev det ännu fler överraskningar och jag började tro att jag tappat minnet helt tills det dök upp en Bob Dylan och en Cornelis mitt bland mindre kända Springsteen! Då förstod jag: Oskar! Så glad jag blev! Hade helt missat att han fyllde på min lista i sista stund! Så kul att höra andra låtar och att sonen, den sötingen, hade tagit sig tid att leta musik till mig! Nu ska jag be om en helt ny löparlista - kanonroligt att få ny musik i lurarna!

Nu ser jag att måste hämta mer kaffe - eller kanske stiga upp så jag avslutar med en annan söting: Tindra Lundberg! Här placerad i en liten korgstol i Lisbeths stuga. Hon är väl för go'?