Semester!

Ja, nu känns det verkligen som semester! Kan bero på att jag har fått en skymt av en kär vän...


Eller åtminstone nästan... Haha! Ja, några minuter i solen blev det i alla fall idag! Härligt!

Startade dagen med härlig sovmorgon, kaffe på sängen och allmänt mys tills ungdomarna steg upp och jag och Emilia bestämde oss för att göra brunch! Roligt att vara tillsammans i köket, härligt att bara ha älsklingsflickan hemma!
 

Så härligt att kalkonbaconet i ugnen fick en onödigt svart färg... Haha! Ja, vi pratade ganska mycket båda två och gjorde ungefär tre saker samtidigt... Men vi hade fler paket. Gör om, gör rätt!


Härlig syn vid frukost/lunchen! Fint att ha kärlekarna hemma! 
 

Ja, det må ha varit tveksam sol idag men till middagen kom den åter och det tackar vi för! Jag gillar vår baksida - och ännu mer när solen skiner! Den och en bra bok är verkligen semester för mig. Ja, jag har faktiskt inte större krav än så.


Maken jobbar kväll så jag grillade kalvfilé och lammkorvar till oss och gjorde en potatissallad (igen!). Tror att det är sommarens favorit! Måste hitta på en ny tills på lördag... Filén blev i alla fall sjukt god!


Och det var härligt att få hjälp i köket även idag! Emilia hjälper mig och Abbe hjälper Emilia... Gott blev det! Och kärleksfullt! 


Sedan blev det full rulle på finaste flickan eftersom det skulle bli kompisfest och efter lite piff swischade hon förbi! Så snygg!


Ja, jag njuter verkligen! Hon är en av de två bästa saker vi har gjort! Puss!
 

Och här är alla brudarna och ett par av killarna samlade i vårt uterum! Så kul att få se er alla fina! Jag levererade bara lite snacks och hade tyvärr inte tid att stanna... Haha!

Nu ska jag fortsätta min semesterdag med lite läsning och mys i TV-soffan!