Joohååårrrdassaaattt...

Ja, nu är det fortfarande varmt och ingenting har jag producerat... Kanske får bli ett blogginlägg till så att det åtminstone känns som om jag gjort något. Haha!
 

Ja, så här såg det ut igår och likadant idag! Telefonen, musik och bok! Nu är boken snart utläst och jag vet fortfarande inte om jag tycker att den är bra... Haha! Klart annorlunda i alla fall! Och den lilla JBL-högtalaren fick jag av Abbe när de var här. Utmärkt "speldosa"! Tack!

Har funderat fram och tillbaka på att åka till Piteå och se Bo Kaspers Orkester som spelar 22.00 men solen gör en ganska trött och seg så jag tror inte att det blir någon utfärd. Bra är de hur som helst och deras "Semester" är en av mina absoluta favoriter!

I afton kom maken hem från jobbet och vi åt lite wraps i uterummet. Skönt att sitta där såna här kvällar! Jaa, egentligen alla kvällar eftersom det också är mysigt där när det regnar men kanske inte lika varmt. Det blev i alla fall ett herrans liv av lite nya fåglar och vi upptäckte att den Sibiriska Nötkråkan har anlänt! Något tidigare än förr om åren faktiskt (fast nu chansar jag men jag får väl kolla bloggen... haha!)


Efter lite smygande fick jag en bild när den dykt ner med sin kotte från brödtallen på framsidan. Det är deras specialitet! Den ser lite arg ut tycker jag... (Å låter för djävligt...) Men är ju förmodligen helt ofarlig.

Avslutning med kaffe och lite lemoncurdglass som var kvar. Gött! Och oerhört hälsosamt... Ingen motion idag men väl ett par maskiner tvätt - däribland alla träningskläder. Så imorrn är jag redo igen!