Körning och moln!

Ja, så var julen slut på riktigt! Inga mer pyntnedtagningar men tidig uppstigning och skjutsning av Oskar och Lisa tillbaka till Luleå! Kändes sådär... Men kul ändå att se att de längtade hem till sitt eget boende och var glada när de öppnade lägenhetsdörren!
 
Vackert väder gjorde resan lätt och här har vi svängt av mot Gäddvik! Intressant moln... Påminner mig om Ronny Erikssons monolog om "molnet" som gjorde att alla invånare i en by lämnade stället...

Och ja, det var jag som tog bilden - medans jag körde... Fick påpekande från baksätet och även en bild som Oskar tog när vi såg renarna på julafton...

Ja, ja, ja... Jag körde då också... Man kan tro att vi aldrig har sett en ren på nära håll men alla twittrar och instagrammar så varje nyhet ska ut!

Urpackning i lägenheten och sedan skjutsade jag paret till Storheden för att handla mat! Solen sken vackert över Maxiskyltarna... Jag tar verkligen fiiina naturbilder... Haha!

Och sedan var det hej då... Lite sorgligt att lämna älsklingarna men vi ses ju snart igen! Nu väntar nya skoldagar och nytt jobb! Ska bli spännande att höra hur det går!

På väg söderut över Bergnäsbron. Fint idag! Och jaaaaa, det är jag som kör... Men jag tittar faktiskt alltid framåt! Blir det någon bild så är det bara tur!

Närmar mig nästa moln - Piteå! Mer förväntat kanske...

Men moln eller inte. De har i alla fall snyggare skyltar än Skellefteå! Nej, inte logga. Skyltar! Vår nya Skellefteålogga är supersnygg och borde fått en snyggare inramning! Kan man verkligen skriva snygg så här många gånger efter varandra?

På plats hos Åsa i Piteå! Tog en bild på hennes snygga ljuskrona i köket som är gjord av gamla silverbestick. Så fiiiiin! Blev dock inga fler bilder eftersom vi pratade och jobbade under de timmar jag var där. Skönt att få ses igen! Nu planerar vi ju också för Stockholm!


Och från Stockholm kom den här bilden i afton! Peter är där nere och besökte Scala Teatern där vi ska spela! Ja, vi är i gott sällskap på anslagstavlan! Och sitter vi på en anslagstavla i centrala Stockholm så måste vi ju finnas på riktigt? Haha!

Nu har jag kommit hem och packat färdigt eftersom det blir en fakirresa ner till Arlanda för vidarebefordran till London! Återkommer med reserapporter. Ska bli otroligt roligt och skönt med lite semester! Och har ni bra restaurangtips - hör av er eller kommentera! Vi bor ganska nära Paddington Station - och inte långt från Oxford Street som ju är shoppinggatan... Är ni förvånade? Haha! See ya!