Mot Robertsfors!

Härlig dag! Dags att väcka liv i "Mens Night 2" igen! Det ska blir hur roligt som helst att åka till Robertsfors! Och det säger jag inte bara för att det är utsålt... Haha! Nej, skämt åsido är det här det roligaste jag har spelat och den känslan vill man ju gärna återuppliva igen!

Nästa gång vi spelar den är kommande fredag och då på Scalateatern i Stockholm! Ska bli hur kul som helst även om vi i skrivande stund har gott om biljetter kvar. Jag är dock inte så orolig som jag kanske borde vara. För det är ju så att "varje icke tagen chans är en förlorad möjlighet"! Ska man bara sitta på kammaren och oroa sig så kommer man ju inte heller nån vart!


Ni som ännu inte tvingat era bekanta i Stockholm att gå och se oss - gör det! Vi garanterar att det här kommer att bli en kväll att minnas! Mycket humor, mycket personlighet, lite party och lite naket.... Haha! Biljetter bokar ni enklast på Scalateatern 08-14 35 75 eller deras hemsida www.scalateatern.se
 
Nu ska jag ladda vidare för Robertsfors! Ses lite senare!
#1 - - Lillemor Silfvernagel Nystedt:

Tack för en jättefin föreställning i Robertsfors!

Alltid lika roligt att se er :)
Hörde just att Åsa är släkt med en vän till mig, Göte Sandberg. Jag är barndoms/ungdomsvän med hans fru Berit.

Lycka till nu när ni far åt Stockholm! (Som man säger här)// Lillemor

PS. Trevligt att ni själva delar ut program och att ni tackar publiken så fint efteråt. Det gick hem. DS.



Svar: Tack själv! Härlig kväll och jättefin publik! :)
Monica Lindgren