Ingenting är möjligt!

Började kvällen på samma sätt som vi ska avsluta den imorrn - på Scalateatern! Vi hade fått biljetter till Benny Haags föreställning "Ingenting är möjligt!". En föreställning om livet, kärleken och döden och allt däremellan serverat med mycket humor, men även stråk av allvar. Men, skriver de i beskrivningen: "Låt er inte luras av titeln, den kan vara av ironisk karaktär. Det kan faktiskt t o m vara så att ni efter avslutad föreställning lämnar teatern med en känsla av att ha blivit berikade."

Och ja, det blev man verkligen! Han koncentrerade sin mer än två timmar långa monolog kring tre stora misslyckanden i livet och utifrån detta också vägen till lycka! Träffsäkert, roligt, tragiskt, interaktivt och djävligt bra!!! Lysande skådespeleri med stor värme! Har ni möjlighet så se den! Man får mycket med sig.

Och jag behövde inte ens oroa mig för Skellefteå AIK ikväll. De vann tydligen stort mot Brynäs! 9-1 måste väl också betecknas som en ganska stor förlust för f d svenska mästarna... Ja, jag var i och för sig aldrig rädd!

Efter föreställningen fick vi sammanstråla med de här goa' grabbarna! Peter och Saras son Linus, Bengt och Britts son Joakim och deras kompis Markus! Alla tre har de varit flitiga programförsäljare under revyperioderna och nu är de vuxna. Man blir riktigt varm i hjärtat när man får umgås med "storbarna'". Och imorrn kväll kommer också Emilia!!!

Far och son Fjällström!


Och den vitlöksburgare som blev mitt första riktiga mål mat idag! Jag var sååå hungrig och nu är jag såååå mätt... Haha! Måste ändå slänga mig i sängen så att jag är utvilad imorrn då det är dags för oss att möta publiken!
 
Sov gott alla glada! Det här blir hur kul som helst! Kärlek!
#1 - - maria:

Åh en hamburagare, då är du mång kulturell. läste att de tasgit prov på en hamburgare, den innehöll kött från 4 olika länder, gul och röd och vit och svart, gör detsamma har han sagt....