I'm back!

Den här dagen har bara rusat iväg men jag har också hunnit massor! Kan i och för sig bero på att jag hade bokat in första mötet redan efter 8.00... Det har sin fördelar att stiga upp tidigt också! Men jag tycker inte om det... Haha!

Började med att kika på lite lokaler inför kommande event och blev jätteglad över all ny input och smarta lösningar! Det är roligt när saker och ting går ens väg!


Hade som vanligt världens bästa Jörgen med mig och som ni ser är allt inte riktigt klart ännu! Men det blir - cementsäckarna ska bort så småningom!

Därefter blev det mer träning! Igår kväll var det ju SPYC för min del och det var ett pass om hette duga! Jag svettades floder och låg bara och flämtade på mattan när vi var klara... Men det är ju så man vill ha det! Eller hur?


Ja, ni ska få en bild från passet - innan det började. Det är därför alla är torra i håret... Och det är en och annan barnmorska med i min grupp - många utmärkta!


Idag blev det ett lunchpass med Indoor Walking och jag såg precis ut att vara så blöt i håret och rosa i ansiktet som jag trodde... Hårdkörning även idag!

Det är ett under att jag har sådan kontinuitet - men så har jag ju träningsvärk lite här och där också! Den mildras dock om man håller igång så det är bara att fortsätta! Lunchträning ska jag försöka hinna med fler gånger - riktigt bra att vara färdig med allt när kvällen kommer! Fortsatte eftermiddagen med planeringsmöten (jo, jag duschade innan!) och när jag väl kom hem så var jag jättehungrig. Vi blev sugna på husmanskost...


Stekt falukorv, kokt potatis och lättstuvad broccoli. Jättegott! Precis vad jag behövde. Nu ska jag bara dö bort i soffan framför TV:n. Det behövs känner jag! Jag vill ju komma tillbaka fler gånger!