White night!

Ännu en vit kväll på Folkparken med vår show och denna underbara publik! Även idag var alla på tårna och det är så roligt att spela! Nu återstår bara tre föreställningar - torsdag, fredag och lördag - så passa på att se oss! Häng på låset imorrn på Tickster.se eller ring Folkparken på måndag 0910-101 62 för bordsbokning och biljetter! 
 

Vi började i vanlig ordning med uppsjungning och soundcheck för att kolla att allt var i sin ordning! Ja, jag var egentligen aldrig orolig:


Precis! När vi har Peter på ljudet flyter allt perfekt! Ser ni förresten hur jag har beskurit bilden på ett så bra sätt att jag kapat gäddhänget? Haha! #rappochslapp 
 
Och här ser ni vår snygga ljussättare Anna! #lamperska #snyggtjejochsnyggtljus

Sedan var det bara att dra på sig klänningarna igen och göra sig klar att ta emot publiken! Ikväll var det Åsas tur att ha massor med gäster till föreställningen!
 

Här är hon med sin fina bror Lasse! #snyggasyskon 


Och här sitter han tillsammans med hustrun Berith och deras bästa kompisar! 


Åsas fina dotter Linda-Marie var också på plats och hade med sig ett gäng kompisar! Här sitter hon mitt emellan Johan och Marcus! 


Och här står Åsa mitt emellan Tobias och Pernilla! #finaungdomar #hoppasjagharrättnamnpåalla


Och här är hon tillsammans med vännerna Anders och Tiina Granberg! Anders spelar klaviatur och har kompat Åsa en hel del när de har varit ute. Som Etableringschef på Luleå Kommun var han också den som fick Facebook att flytta sin server till Luleå! Snyggt jobbat! #andersftw

Det blev en härlig kväll med många glada skratt och trevliga möten! Roligt att spela men inget dansande för min del ikväll. Att stå på scenen innebär viss urladdning och man orkar inte alltid med efterfester. Satt dock kvar med Åsa och hennes gäster en stund och surrade i artistfoajén.


Härliga människor och fina familjemedlemmar! Kul att ni kom och så roligt att få träffa er alla!
 
Nu ska jag bara tvätta bort sminket, borsta tänderna och landa i sängen! Sköööönt att lägga sig igen - nöjd efter en härlig spelkväll! Och så här i slutskedet av spelperioden vill jag varna känsliga tittare. Det kan hända att vi kommer ut på scenen i den här outfiten...

Ja, vi kallar den "Oh My God"! Ni kommer att förstå när ni kommer... Haha! Vi ses på torsdag! #bjuderpåosssjälvanådjävulskt #viärmycketsjukamänniskor 
 
 
 
 
 
#1 - - Solveig Eden:

Blir så vansinnigt avundsjuk, ni har väl aldrig tänkt komma till Umeå förstår jag. Känns inte bra att missa en föreställning med er. Men kram på er och en riktigt God Jul.

Svar: Tack Solveig - men ta en tur norrut vetja! Tre föreställningar kvar nu. Men vi kommer till Umeå en annan gång! Kram och God Jul på dig också!!
Monica Lindgren