Vatten-jul!

Mest jobbat med projektet på förmiddagen och hade tänkt hinna en sväng på teatern också men gjorde ett stopp på Folkparken och där blev jag kvar... Jag och Peter jobbade lite med bildspelet som nu flyttat in i en Mac där inte typsnitten stämmer. Men till slut blev det klart och jag kunde åka vidare!
 

Vackert ute i afton!
 

Och vackert även inne på Folkparken! Här satt Sofia, Sanna och Reema och planerade. Riktiga pärlor ska ni veta! 


Förberedelserna var i full gång inför morgondagen. Det blir full rulle med hockeypub inne i Kärnan/McWell och när hockeyn drar igång så startar vi show och magiskt julbord inne i Kronan!

Let's go White!

Ni som går på hockey kan väl komma över efteråt? Vi lovar att vara snälla och trevliga när vi minglar! Joo, handväskan stoppar jag bort redan vid niotiden och bandet är suveränt! Ser också fram emot att ha hälso/gympagruppen i publiken! Ni är såååå välkomna! 
 
Ikväll har jag också satt in en julgåva till WaterAid! För 200:- kan man garantera vatten och sanitet för en person. Stor skillnad för en marginell summa. Många kvinnor går en mil varje dag för att bära en 20-litersdunk med vatten som inte ens är rent... Känns som en bra gåva mitt i julkonsumtionen - gör en du också! Sätt in valfri gåva direkt på bankgiro 900-1629 eller plusgiro 90 01 62-9. Läs mer på: http://www.wateraid.org/se 
 
Ja, jag tycker att jag kan göra lite reklam för sådant som gör gott också! Jag har också lovat att ge bort en återvunnen gåva till jul. Vi får se vem som får den? Kanske jag själv? Haha! Vill i alla fall försöka tänka lite utanför boxen. Själv behöver jag verkligen inga presenter - jag önskar bara att få ha familjen samlad! Det är det bästa som finns!
 
 
#1 - - Maria:

Kan man komma in på folketspark efter hockeyn?? kanske få krama sanna??

Svar: Ja, det är eftersläpp efter hockeyn! Men det är nog entré eftersom det är band och bar och hela baletten! :)
Monica Lindgren