Gott Nytt År!

Så här på årets sista dag så bad jag Statigram sammanfatta mitt år på Instagram - och det blev inte som jag trodde, mest bara korkade bilder på mig själv, utan de flesta av något helt annat! En fin liten videosnutt där höjdpunkterna (de mest gillade bilderna) var avresan till London, White Cristmas, Årets Bild och... julklapparna! Haha! Trodde nog att alla mina bilder av nunnorna i Rom skulle ta en plats men tydligen inte...
 
Hittar inget sätt att visa den här på bloggen så ni får en länk till Facebook. https://www.facebook.com/photo.php?v=717429838268261&notif_t=like
 
Annars har dagen flutit på och vi har varit ute en sväng för att uppvakta Ulfs moster Bibbi som blir 80 år idag! Bara det är respekt! Sedan är hon ju så pigg och alert att man inte kan tro att hon är mer än 50... Så vi skrev det på kortet!
 

Stor Grattiskram till dig "Moster Pippi" - som Emilia kallade henne när hon var liten.


Kul att hinna sitta och surra en stund även om vi kanske störde förberedelserna...:S Och vi tackade ja till en anisgris till kaffet vilket resulterade i ett fat med sju sorter till... Haha!


Totte var på sitt allra bästa humör och berättade glatt om vad som hänt sedan sist!

Stort Grattis finaste Bibbi som alltid har funnits där och kommit ihåg, uppvaktat och haft omtanke om alla syskonbarn med familjer! :) Ikväll har jag gett bort hämtning av dem från Nyårsfesten så att de ska slippa stå i taxikö! Jag ska ju ändå köra!

Nu önskar jag alla vänner och bekanta ett magiskt nytt år! Jag tycker att vi slutar titta tillbaka utan låter bakrutan vara liten och framrutan med det nya 2014 hur stor som helst! Allt är möjligt! Säger som Sara Lidman: Lev!!