En annan dag...

Vilken tur att jag inte bokat in annat än träning idag! Nog tufft att hinna komma sig upp ur sängen och vara där redan 11.00! Hahahaha! Jobbigt som fanken men det känns otroligt skönt i kroppen att komma igång igen! Nu får det vara slut med allsköns godsaker... Åtminstone tills en annan dag. Fast det är ju idag? Annandagen alltså! Haha! Var får jag allt ifrån? 

Andra som kanske önskar att det vore en annan dag är väl Skellefteå AIK som just nu ligger under med 1-6(!) mot Frölunda! Otroligt! För mycket godsaker där också? Nåja, det kommer nya matcher och serieledningen är stor så jag väljer att inte oroa mig särskilt mycket!

Jag göttar mig istället åt fina minnen från helgen som gått och njuter av att titta på de här tjocka kinderna som man inte kan få nog av: (OBS! Nu menar jag inte mina!)

Fina Max! Han är ju tre månader nu och blir bara go'are för varje dag! 

Maken har varit ute och stökat i skogen här ute och jag har bara tvättat en maskin sängkläder - annars nada... Ovanligt och väldigt skönt! Ska fortsätta att njuta av dagen och sätta mig i soffan med en bok! Det är ju det som är julledigt! 
 
Ha en bra kväll alla och när det gäller hockeyn får ni väl göra som Björn Borg: Snabbt glömma förlorade matcher!