AIK, Skellefteå AIK...

Idag har jag varit supporter! Nu blev ni förvånade va? Inte ofta jag är på plats i arenan! Enda felet var väl att jag stöttade hemmalaget i arenan innan matchen hade börjat... Haha! Men det var ett kul uppdrag och grabbarna verkar ha klarat sig fint utan mig ikväll - vinst med 3-1 mot Brynäs! Snyggt jobbat!
 

Nåväl, jag kom till arenan för att träffa Skellefteå Kraft och deras bredbandsleverantörer som hade konferens där uppe. Ja, de avslutade också med match - men jag blev inte bjuden... Konstigt. Jag som har så hög och klar röst... Haha!

Efter att ha bekantat mig med gruppen och gjort lite oförskämda påhopp så hakade P-A på för att ha en guidad visning av anläggningen! Kul att få se det man aldrig får göra som publik. Vi fick alltså gå in i det allra heligaste; Omklädningsrummet!


Snyggt och prydligt! Men Oh My God vilken doft... Haha! 


Ja, ni som har barn och ungdomar som spelar hockey vet ju hur det doftar här inne... Själv blev jag lite tagen på sängen men man vande sig. Att få traska runt bland spelarnas prylar kändes stort! Så vad tror ni att jag gjorde?


Ja, jag var tvungen att tjuvklämma lite på lagkaptenströjan... Jimmie är ju både min och Emmas favorit!


Den här mattan ligger bara framme när de är matchdag! Och man får INTE gå på den... Och inte skriva sin autograf heller... Tycker att P-A var onödigt hård - men han uppvisade stort tålamod i övrigt. Inte lätt att guida en grupp där också Emma ingår! Haha!

Avslutade sedan med att hålla en tävling bland leverantörerna för att skilja agnarna från vettet... Bäst klarade sig Marie från Alltele så det är bara att gratulera! Tack Skellefteå Kraft och hela gänget för ett roligt möte på ladan!
 
Avslutar med att säga godnatt och att återgå till privatläge! Tycker att jag gör mig bäst när det är mörkt och lite oskarpt! Haha! 

Ja, det är verkligen blandade uppdrag den här hösten. Fullt upp och inte ett jobb som liknar det andra. Imorrn blir det lite jobb med papper och passionen igen, torsdag, fredag och lördag spelar vi sista föreställningarna av White Christmas och söndag, måndag ska jag vara i Sundsvall för att presentera teaterprojektet, tisdag ett konferencieruppdrag - och sedan tror jag att det får bli julledigt! Jag hoppas i alla fall det!

Har hunnit med ett bra möte ikväll och lite matshopping på Maxi men nu ger jag mig för idag. Måste stretcha lite eftersom träningsvärken efter gårdagen är mördande... (Tack Anki!)  Får lov att träna oftare - det är det enda som hjälper. Kanske man skulle börja spela hockey? Haha!