Work, work, work...

Dags att dra igång veckan! Började med sovmorgon... Haha! Jaaa, men då har jag jobbat tills för en stund sedan istället. Jag gör mig bäst på kvällen tror jag... Har suttit med planering ända tills det var dags att åka ner till Folkparken för att spika vårt samarbete.
 

Gladde mig åt att arbetet med trafikljusen på Solbacken nu ser ut att ha påbörjats. Jag skrev ju lite arga mail till supporten. Har inte fått något svar men blir ljusen fixade nu så får man väl ge sig... Jag har ju gatlyset att orda om - och det kommer jag att göra framöver, men inte idag. 


Hade möte med energiknippet Sofia och hennes kollega Elin! Två fantastiska tjejer som kommer att ta hand om oss och vår produktion som just nu går under namnet "White Christmas"! Återkommer med speldagar och förutsättningar. Kommer att bli kanonkul! (OBS! Grisen på muggen har ingenting med oss att göra... Den har Sofia fått av en kund och vi försökte bara lista ut vad själva grisen betydde...)

Kanske får hämta inspiration från vår vita fest? 


Sedan hem för mer jobb och middag med stekt torsk och kokt potatis. Gott!
 

Och nu har jag just kommit tillbaka från en löprunda som både gick bättre och sämre än förväntat. Första kilometern går så oerhört lätt nu och jag såg fram emot en "realitytest" av min ork - men så hade Runkeeper fått GPS-spader så jag gjorde nu ett rekord på 4 minuter/kilometer... Inte helt sanningsenligt kanske. Haha! Men det går bättre och bättre och tur är väl det!
 
Nu startar morgondagen med tidiga möten så det är bäst att jag duschar och lägger mig. Nu får det vara slut med sovmorgnar! Work, work, work... Sov gott alla!