Inne och ute!

Heldag med jobb och möten! Började med att träffa Fritidskontoret om lite lokalbokningar och därefter traskade jag upp till f d (jag vill inte skriva "gamla") kollegan Jonas Lundqvist och hans kontor i gamla (här kan jag skriva det) posthuset!
 

Kul att ses och lite avis blev jag allt på det ljusa och helt perfekta kontoret en halvtrappa upp. Roligt också att börja skissa på ett samarbete kring teaterprojektet! Kommer att bli lättjobbat eftersom vi är bra på lite olika saker - eller ska jag kanske erkänna att vi fuskar i det mesta! Haha! Nej, det där blev ju fel... Jag fuskar och Jonas kan! Sorry!

Sedan gick jag en kort sväng på stan och kom hem med lite tröjor till maken och lite presenter till en som snart ska bli storasyster... Kommer också att bli helt ljuvligt roligt! Hem till datorn och där satt jag klistrad till 20.00... Reste mig upp, stack ut skallen genom dörren och kände att det fortfarande var underbart härligt ute! Vad göra? Springa? Brukar ju inte gå bra två dagar i rad. Gå? Tråkigt ensam. Messa Anna? Jaaaa!

Fråga: "Ska vi ta en broarna?". Svar: "Kom!" Jag gillar att hon ger så snabba svar! Och att hon är så trevligt sällskap!


Vilken magisk kväll! Hög och klar luft - och så himlen då...


Underbar utsikt från parkbron! En ensam fiskare... Där hade jag kunnat stå!


Landskyrkan! Ja, det blir lite "hötorgskonst" ikväll men det var så fint!


En sista bara... Haha! Det gick så otroligt lätt att promenera och vips var vi tillbaka igen! Prat och skratt och goda samtal!


Fina Anna! Tack för att du orkade följa mig runt! Det var bara för härligt!
 

En sista sista... Haha! 

Nej, nu blir det nog sängen. Ska upp imorrn och fortsätta jobbet med både teaterprojektet och skrivande för ett uppdrag på torsdagkväll. Känns i alla fall otroligt mycket bättre att också ha fått lite luft idag! Jag behövde det!