Beskuret...

En alldeles utomordentligt fin dag - förutom att koncentrationen inte varit den allra bästa... Eller rättare sagt; jag är ännu inte klar med det som måste vara skrivet idag... Nåja, det är ju mycket annat som varit bra! Vädret t ex... Haha! 

Ja, jag började med att sitta ute och skriva men hade ingen riktigt ro i kroppen trots att jag normalt trivs och blir kreativ i solen. Kom på andra saker som skulle göras och irrade runt utan att få något tillräckligt bra på pränt... Åkte och handlade, for på ett möte, lagade mat... Därför återstår en del jobb som jag ska göra nu så det blir en snabb och lite ensidig blogg. Eller en något beskuren...
 

Efter möte och middag skulle vi fylla släpen med ris och tyckte att det var lika bra att också klippa ner pilen! Bättre innan den tappat alla löv. Nu har vi ju sparat in lite krattning...


Före... Ja, jag vet att den ser fin ut men den blir ju bara större och större...


Här är jag i full gång - klipper som en abborre... Haha! (Jaa, jag vet att det heter arborist...)


Å lite till...


Man kan väl säga att jag fick det där med beskärning på hjärnan...


Och när jag nästan var klar så tog Skrållan resten! Fast hon hade problem... Jag fick t o m hjälpa henne att beskära den här bilden...

Nä, nu blev det otroligt låg nivå på de s k skämten... Hoppas att jag sparat några bättre till texten som nu ska bli klar! För säkerhets skull sprang jag några kilometer och känner mig faktiskt mer alert än innan. So let's go!