Abborrkäftat...

Idag har det gått undan! En kompis till mig sa en gång att om man haft en bra shoppingtur så ska plånboken glappa som en aborrkäft... Det har den gjort! Nästan som en gädda... Haha!
 

Men vi började i alla fall med en stadig och lite gullig frukost. Allt var väldigt smått men det färska surdegsbrödet helt underbart!

Sedan drog vi iväg på stan! Och ni som gärna vill se bilder från alla Göteborgs sevärdheter kan sluta läsa redan nu... Jag har inte sett något annat än caféer och butiker och njutit så mycket att jag knappt haft upp kameran. Vi har haft sjukt roligt!


Ja, ni ser ju redan här! En affär har vi varit inne i och en påse har jag med mig. Hur många påsar det blev? Jaaaa... Mellan oss kan vi väl säga att vi var inne i minst sju affärer... Haha! Och jag har köpt så superfina saker!!!


Pratade med Annas syster i morse och hon tipsade mig om att ge Anna något att äta eller dricka varannan timma annars skulle hon helt plötsligt " ta slut" och inte orka mera... Vojne, vojne! Så kan man inte ställa till det så efter tre stadiga påsar gick vi och tog en cappuchino, mineralvatten och en caesarsallad!

Rena utlandskänslan i stan idag! Vi satt och njöt en timme eftersom vi var rätt ostressade - OCH jag fick sitta mitt emot min favoritaffär "Cos" som jag senare skulle gå in och frossa i! Bra att veta att man var på rätt plats! Och där hade jag tur även idag... En tröja, en väst, en klänning och en topp! Superfina saker! 

Efter det besöket kände jag mig lycklig och valde att gå och ta en Frappino - kaffe/vanilj/is-dryck - som var klart läskande! Nu ligger vi på rummet och tar en siesta en stund så att vi kanske hinner gå ut en sväng till. Vi har ju fyndat så mycket billiga saker förstår ni... Haha! Ja, det här går med andra ord som en dans!
 
Imorrn får vi kanske abstinens eftersom vi också ska på konferens... Gäller ju att abborrkäfta allt man kan idag då? :)