Magisk dag!

Ännu en helt fantastisk dag! Man tror nästan inte att det är sant! Blogginläggen blir lite enahanda men det beror också på att jag inte gör särskilt mycket... Haha!


Det är någon som hindrar mig... Tack och lov!
Men jag kom mig i alla fall iväg på en löprunda på förmiddan'! Maken åkte till Önnesmark och då tänkte jag att jag skulle vara lite duktig jag också. Kändes bra! Eller bra och bra... Det var jädrigt jobbigt! Haha!

Sedan har jag ägnat eftermiddagen åt att vara ute i det vackra vädret! Lekt lite med Skrållan och kollat in den smältande snön. Fläckvis är det väldigt vackert!

Gnistrande! I grått eller blått!


Som ett molnlandskap!

Ja, jag har också suttit alldeles stilla ett tag... Riktigt varmt i solväggen! Värsta lyxen!

Nu pågår matchen för fullt och det ser bra ut även om det ännu inte blivit några mål. Så här i periodpausen blev det ett snabbt inlägg medans renrostbiffarna steker på spisen! Klart! Mat och mera match!