Hög stämning!

Som vanligt blev det en ytterst trevlig kväll! Ja, kan det bli annat när man samlar ihop 11 glada kvinnor i ett rum med fem burkar surströmming... Haha! En del av oss träffades faktiskt också en timme innan för att träna ett pass - så att vi skulle rymma mer? Skönt att röra på sig eftersom det blivit en del sittande med skrivjobb idag!
 

Här har alla börjat anlända till Sonias fina ateljé mitt emot Brinken! Ja, hon håller till där det var någon änglaaffär tidigare och ni som inte besökt henne måste göra det! Hon är extremt kreativ och gör massor med fina saker!

Den här lampan blev Anita väldigt förtjust i och den var superfin!

Hennes kreativitet har inga gränser och hon blandar gammalt och nytt på ett väldigt roligt sätt! Eller vad säger ni om en takkrona av hästskor, ståltråd och prismor?

Den här tavlan vill jag bara ha!!!

Och den här också!!! Fina bilder, fina tavlor, fina lampor... Fint!

Och här ser ni hennes snygga tapeter! Jodå, de sitter också på Stadshotellet!


I Sonias ateljé är t o m toadörren dekorerad! Det här var ruffigt och jättesnyggt!

Den här blå bilden vill jag också ha! Kanske får ge tavlor till barnen?

Jag och Sonia är förresten tvillingar! Ja, förutom att vi verkar ganska gapiga är vi också födda i samma tecken - och faktiskt också på samma dag! Fira oss gärna 3 juni! Haha!

Lena och Mona är inte tvillingar - men väl systrar!

Nu börjar det dra ihop sig och vi var alla hur hungriga som helst! Medan potatisen kokade färdigt så bestämde vi oss för att börja rensa...

Och här har ni Anki som var kvällens gladaste surströmmingsälskare! Och det var bara hur gott som helst... Man nästan stressar innan man fått klart den första klämman och sätta tänderna i den!

Här är vi i full gång!

Och här också!

Lena gjorde kvällens snyggaste! "Som en pizza!" Haha!

Det blev mycket prat och väldigt mycket skratt! Det är bara så härligt och förlösande! Man skulle behöva ha en sån här kväll varje vecka!

Ylva, Eivor och Anita stod för kvällens underhållning och bidrog med "Vi har kastat alla sorgerna..." eller vad den nu heter. Är väl en gammal Frälsningsarmésång och brukar också med framgång framföras av min kära svärmor och hennes systrar!

"Jag är så lycklig! Jag är så lycklig!" sjöng de med stor inlevelse - och rörelser!


Alla hakade givetvis på och det var inga problem med att få fram orden efter en sån här kväll!
 
Tusen Tack alla för fix och iordningsställande samt ett extra plus till Lisbeth för den goda och kladdiga kakan till efterrätt! Såååå smarrig! Alla högg in med sådan kraft att plastgafflarna nästan gick av... Haha! Och maken tackar stort för att jag tog hem en bit även åt honom! Nu ligger du bra till Lisbeth! Ja, det gör du ju ändå!
 
Och nu ska jag också ligga bra till - i sängen! Ses imorrn!