Fiiiiiiinaaaaaaal!!!

Vilken härlig avslutning på seminfinalserien! Grattis Skellefteå AIK och bra jobbat alla starka, energiska och duktiga spelare! Man känner sig stolt! Och samtidigt lättad över att slippa en förlängningsperiod som verkligen tär på krafterna...

Snart är det kanske dags igen:
 

Så här såg det ut på torget när vi gick upp i Elitserien igen 6 april (tror jag det var eftersom min bror fyller år) 2006 (tror jag också att det var men är inte säker). Massor med fans samlades på torget och jag och Mats hade förmånen att hålla i arrangemanget som hyllade laget! Stort och kul! Nu kan det bli ännu roligare! Bara att samla kraft och ladda inför nästa helg då finalserien börjar!

#1 - - Maria:

Jodu, då stod jag där och satan vad jag var blöt och kall( märkte det inte då) fick inom en vecka hög feber( hockeyfebern? gula febern?) men det var det värt!

Svar: Jaaaa, det var helt magisk stämning! :)
Monica Lindgren