Ekonomikväll...

Hade ju tänkt fixa lite här ute på gården men när jag kom ut igen så ropade bilen på mig... Den var verkligen besviken på den senaste tidens bristande uppmärksamhet - måste åtgärdas!
 
Det blev en tur till biltvätten och den på Forslunds är både bra och snabb! Sedan hinner man tänka lite medan man väntar...

Och även uppleva "Vi hade i alla fall tur med vädret" - fast från insidan! Haha!


Nu har det mesta klarnat när det gäller kärran. Behöver bara lösa en hel del andra saker...
 
Som det här med ekonomin! Det har varit en tuff vår med alltför få uppdrag. Jag satte mig för att reda upp kvittoträsket och betala räkningar och fakturor ikväll och det gjorde mig inte särskilt mycket gladare... Jag vet att det är en övergående fas och att jag har fler uppdrag framöver som kommer att räta upp situationen - men ibland känns det som om man lever ur hand i mun och det är lite pressande. Tur att jag mår bra och laddar med nya idéer! Bästa sättet att möta motgång måste väl vara att vara lite offensiv!? Eller? Men behöver ni underhållning, moderator eller konferencier framöver så tveka inte att höra av er! Jag är ju insett att jag numera också är ganska bra som mig själv... Haha!