Barcelona 4 - Guld!

Nu gäller det! Har mina tankar hemma - eller rättare sagt i Luleå idag. Hoppas på Guld även om det nog har varit roligast för grabbarna i laget att ta det hemma på lördag. Norrans reporter tippar också att Luleå tar hem kvällen med 3-1... Nääääeeee, nog ska vi vinna! Håller i alla fall tummarna för det!

Vi drog iväg till stranden även idag! 25 grader varmt och stekande sol!
Så häääärligt!


Anna tog ett dopp även idag. Jag valde att vara lite rädd om mitt sår som ömmade en aning igår. Man vill ju inte dra på sig något elände. Och nej, jag är ingen badkruka!

Själv tog jag hand om alla försäljare och valde "arga rösten" redan från början! Hyfsat effektivt faktiskt! Haha! Ja, vi fick väl frågan om massage varannan minut första timmen... Vatten köpte jag dock - brukar vara kallt och gott. Nu förstår jag varför... Idag räckte han över flaskan och sa att den skulle bli bra på fem minuter... Stenfrusen! Haha!


Men precis när vi valt att äta lunch hände det något med vädret. Det blev dimma och molnigt. Detta kombinerat med mer blåst gjorde att det blev rätt hurvigt! Alltså gick vi hemåt igen!

Och även här uppmärksammar man Skellefteå AIK:s guldchanser! Bara svart och gult! Jag tar ut segern i förskott och jublar redan nuuuuuuuu!!!

Efter en tur på stan där vi förstört för mycket pengar - igen... Ja, det blir ju så... - så satte vi oss på ett café vid Placa de Catalunya och tog en så god kaffe och glass!

Mysigt, soligt igen, avslappnat, varmt, gott... Livet på en pinne! Ni ser att jag trivs!

Vid det här torget ligger också Banco Español! Kan passa bra om man shoppar för mycket... Jag tror jag ska boka en tid redan nu! Haha!

Fina fontäner!

Jag älskar vatten!

Ja, några bilder senare så traskade vi vidare. Hoppas hinna gå med kameran fler gånger innan vi åker hem. Nu blir det dock fullt upp! Ska följa matchen på webben och samtidigt försöka jobba lite!

Nu håller vi tummarna!