Nöjd, glad och trött!

Äntligen hemma igen - så otroligt nöjd och stolt över det vi har åstadkommit! Det här är det absolut bästa vi har gjort!!! Min korta "före-premiären-depression" har försvunnit all världens väg och jag sitter bara och suger i mig av allt det fantastiska vi har fått vara med om under vår resa fram till premiären!
 
Suger också på en del underbara karameller, d v s kommentarer och hälsningar från publik och vänner! Man blir bara lycklig!
 
"Tack båda brudar för en jättekul show. Ni är supercoola....:)" /Katarina LK
 
"Gu va vi har garvat ikväll! Magmusklerna fick ett rejält  motionspass och mascaran rann bort. Ni är för bra för att ha så kort turne, ni platsar var som helst. Tack tjejer!"  /Barbro A
 
"Tack för en mycket rolig kväll med många skratt och tänkvärda ord. Ni är bäst :-)))" /BrittMarie W

"Tack för en helt underbar show! Har skrattat så tårarna sprutat och mascaran är borttorkad! Ha en fortsatt bra turné! Kramar! /Eva och Ingemar

"Tack för en underbar show. We loved it!" /Mió Evanne som också skrivit ett underbart blogginlägg om oss! Läs mer på: http://www.evanne.se/2012/09/30/mens-night-2/
 
Ja, jag måste helt enkelt göra en tillbakablick på de senaste dagarna för att njuta lite extra!
 
Slutrep på Nordanå! Vi var så "heta" att brandkåren var tvungen att rycka ut... Snyggt med badrock och högklackat?

Packat och klart! Eller? Åsa hittade en sak som jag glömt... En viktig detalj! Haha!

Press! Fint förhandsrep i PT! De kommer också och recenserar i Piteå!


Fint förhands även i NSD! Tyvärr hade varken de eller NK möjlighet att skriva om premiären och det var ju lite synd - särskilt när det gick så bra!!!
 
Härlig kväll före premiär på Allstar med glada skratt och sköna polare!

Cheesecake! En av alla dessa sötsaker jag stoppat i mig de senaste dagarna... Måste vara någon form av tröstätning - som jag nu inte längre behöver!

Killarna som slagit läger utanför gallerian redan 19.00 på kvällen för att vara först när iPhone 5 släpptes dagen efter! De livnärde sig på Red Bull och ville gärna att vi skulle ha kommit med frukost...

Finaste och duktigaste Lillemor som verkligen hjälpt oss framåt och sett till att vi höjde kvalitetsnivån på en mängd punkter! Ovärderlig insats!

Pirret i magen innan premiären! Ja, ja... Och en kolakaka!


Åsas fina dotter som kom med bubbel till oss direkt efter applåderna ebbat ut!

Premiärminglet tillsammans med Åsa och hennes fina syrror! Tack än en gång för snittar och alla glada skratt! Ni är bäst!


Finaste Åsa som blev så glad över Belinda-dockan!


Häftigaste ryktena om Åsa besannades? Eller? Har hon verkligen blivit lesbisk? Är inte det där Anders Granbergs fru? Nåja, fortsättning följer!

Sista kvällen med Åsas sköna polare Mió och Sebastian! Tack för berömmet och ni kan som sagt läsa mer på Miós blogg: http://www.evanne.se/2012/09/30/mens-night-2/   Sebastian är för övrigt den som har fått sätta saxen i Oskars hår! Fantastiskt bra jobb!

Sista kvällen med så många glada skratt och roliga historier! Här har Peter och Sara också anslutit! Men jag har sparat det viktigaste till sist:

Stunderna på scenen tillsammans med Åsa! Herregud så roligt vi har haft och kommer att ha framöver! Nästa helg kommer vi till Umeå och helgen efter till Piteå! Skellefteå får vänta till 23 november men biljetterna finns ute! Turistbyrån 0910-45 25 15 eller Ticnet! Vi ses väl?

Vi njuter varje minut även om det ibland är lite jobbigt för karaktärerna...

Ren och skär glädje! Föreställningen går så fort att spela att man knappt hinner börja förrän det gått 90 minuter!


Min privata stand up med sång som jag oroat mig för men som funkade så bra!
 
Här vill jag bara tacka alla som kommit med glada tillrop och som stått ut med min vresighet när jag blir som mest stressad! Det blev så bra och jag är såååå nöjd! Nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av livet som ju faktiskt är helt fantastiskt!
#1 - - Mariana:

Klart vi kommer, bästaste Jessica har fixat!!
Vi längtar...

Svar: Åhhhhhhhh sååååå kul!!! :))
Monica Lindgren