Längtan!

En bra dag igen! Kanske inte så ledig men bra ändå! Åsa kom förbi och godkände bildspelet, Peter har jobbat fram en bra stativmodell tillsammans med bästa plåtslagaren Mats Lindberg, maken har kört bort husbilen och vi har fått tillbaka en uppfart igen! Skönt! Men störst idag är ändå denna längtan...
 

Hämtade maken hos farfars och tycker att svärmor har piggnat till ännu mer sedan vi sågs sist! Kul! Här stoppade jag också i mig äppelpaj med vaniljsås... Till middag blev det fläskpannkaka med blåbärssylt... Jag känner mig rätt proppmätt men längtan kvarstår!

Stannade och kikade på tre tranor som vandrade omkring i byn innan avfärd! De behöver inte längta...


Tog en bild av maken när vi kommit hem! Denna ska pryda hans nystartade blogg där han kommer att lägga upp lite olika projekt som han tillverkat! Kul! http://uffes.blogg.se/ är adressen för den som vill kika in!

Ja, jag kan avslöja att det är sonen som lagt upp den och gjort allt klart så han blev lite tvingad... Men Emilia tvingade ju igång mig också en gång i tiden så det är tur att man har barn! Annars skulle man väl aldrig komma sig för något nytt! Maken kommer dock att längta någon dag framöver...
 
Själv längtar jag mer än nånsin! Kan bero på att jag avhållit mig längre än någon gång tidigare, att jag känner suget varje morgon, att jag inte kommer att bli "hel" förrän jag fått det jag vill ha! Men imorrn blir det av! Jag ska få möta en människa som tar hand om mig, får mig att njuta, föryngras, glädjas, leva upp och som ser till att mitt liv framöver blir lite mer förenklat! Ja, åtminstone i sex veckor framåt! Nu börjar ni väl fatta att det äntligen är dags för klippning imorrn! Såååååå underbart härligt! Jag fick inte klippa mig ordentligt eftersom jag var med i TV-serien tidigare, men nu! Nu ska det bli kort! Och slingat! Och färgat! Ljuvligt! Ha en bra kväll alla glada!