Långlöööööördag!

Härligt väder, sovmorgon, långsam start och gott bröd till frukost! Lööööördag! Det vackra vädret gjorde också att löpturen gick som ett hejsan! Känner mig riktigt nöjd även om jag inte hunnit jobba som jag tänkt... Men kvällen är ju inte slut ännu!
 
Eftermiddagen har ägnats åt tvätt, lite röjning, matshopping (modell större), och middagsfix. En dag är inte mycket att spela på... Den tar slut innan man ens hunnit börja!
 

Till middag blev det grillad rumpstek! Joodå, riktigt bra! Smörfrästa rotsaker, haloumiost och en blomkålspuré blev dagens tillbehör!
 

Annars rider jag lite på vågen fortfarande efter torsdagens roliga jobb! Sofia skickade denna bild på mig och Åsa som jag måste lägga upp! Glada som små lärkor innan vårt sista pass! En härlig kväll som gav mycket energi tillbaka! Det är nog det bästa med vårt jobb. När man jobbar riktigt hårt och får publiken med sig så är man så boostad när man är klar att det inte känns som om man jobbat alls... Märkligt, men sant!

Nu ska jag klura lite på text och sjunga lite stämmor för mig själv! Ha en bra lördagkväll alla!