Jobbsöndag!


Strålande sol även idag! Härligt! Mindre härligt att man planerat skrivjobb hela dagen... Men nöden är ju uppfinningarnas moder så jag flyttade ut!


Sikten på skärmen kanske inte är den allra bästa men tillräckligt bra för att jag skulle kunna skriva min Emma-text klar!!! Jag ser lite trött och bekymrad ut men jag kan garantera att det i så fall har gått över! Skönt att få något ur händerna!

Och under tiden jag satt ute så kokade middagen på spisen! När vi fyllde den med bär och svamp så var vi tvungna att plocka ut lite skrymmande saker... Vilken tur att det blev just lammlägg!


Kokta i rödvin, fond, timjan, rosmarin, lagerblad, soja, rödvinsvinäger, vitlök mm i ett par timmar och sedan körda i ugnen tillsammans med lammkrydda och i samma långpanna som potatisen. Gött och väldigt mööööört!

Nu är jag mätt och belåten och ska precis sjunga igenom alla låtar innan jag åker för att ta min andra sånglektion! Så kul!!! Ha en skön söndagkväll alla!