Piggare!

Ja, det går framåt! Känner mig betydligt piggare idag och steg upp för att göra en telefonintervju med Folkbladet i Umeå inför våra föreställningar där till helgen! Kul att de är intresserade och att det kommer mycket folk! Än finns det några platser kvar så snabba på ni som inte köpt ännu! Sagateatern fredag och lördag 19.00!
 

Och så här stillsamma ser vi i alla fall ut i någon minut under föreställningen! Men jag kan lova att det går över rätt snabbt... Haha! Foto: Oskar Lindgren
 

Ja, det blir en hel del bilder och jag lovar att vi är lika knäppa och skrattiga som vanligt!
 
Nåväl, resten av dagen har ägnats åt press- och arrangörskontakter och ekonomi! Det sista är inte kul, men i allra högsta grad nödvändigt! Har betalat alla som jobbat åt oss och sett till att vi också får in lite pengar. Behövs verkligen! Man drar ju på sig enorma utgifter innan man ens haft premiär och behöver ett antal föreställningar för att komma ikapp. Sedan har det blivit lite matshopping och ännu en middag med lillebror som behövde både sällskap och mat! Nu ska jag nog trappa ned för ikväll och närma mig sängen där jag har bytt sängkläder! Sååååå skööönt att krypa ned! Önskar alla en god natt!