Mera Umeå!

Ännu en bra dag! Nu vimlar det visst av sådana! Ja, det blir nog så när man äntligen får spela. Man får så otroligt mycket energi tillbaka! Imorse var vi mest bara lyckliga till frukost!
 
Glada var vi också för att Åsas fina son Simon anslöt! Här sitter han tillsammans med fina Anna, som kör ljuset åt oss.

Efter frukosten kände jag mig fortfarande trött så jag beslöt mig för att vila istället för att gå på stan. Det resulterade i att jag somnade igen mellan 12.30 och 14.30! Två timmar! Herregud så skönt! Jag behövde nog det och nu får vi se om jag får någon sömn i natt... Tur att jag har med mig en bra bok...

Sedan var det bara att gå tillbaka till teatern och börja fixa allt. Vi gillar att bli påsatta av Peter... 

Idag var vi ute i så pass god tid att vi hann ta en paus för att gå ut och äta middag. Här har vi tagit plats på den japanska restaurangen Sagami! Snyggt och sparsmakat, lugn musik och en avslappnad feeling! Skönt!

Bara svårt att välja mellan alla goda saker på menyn!

Jag tog en Kockens special med många olika sushis. Sååååå makalöst gott! Jag tycker att man mår så bra på den här maten och det gör jag fortfarande!

Det tog lite tid att få in maten (den avslappnande musiken kanske inte var bra för personalen... haha!) så vi fick ila tillbaka för att spela igen! Men det gick som ett hejsan även den här gången! Det är sååååå roligt att spela! Underbar publik även idag och vi är väldigt nöjda med vår Umeå-tripp!

Idag skulle vi dock packa ihop eftersom vi åker vidare till Vindeln imorrn! Joo, så här ser det ut längst bak på scenen! Kanske inte den glassigaste miljön - men den svartaste!

Peter går ju inte att fotografera... Han lindar kabel med en sådan hastighet att han bara blir oskarp... En arbetsam iller! Tekniken funkade suveränt och det har verkligen gått kanonbra på första turnéstoppet!

Samling på hotellet efteråt. Här har alla anslutit utom Peter. Det är honom jag ringer efter. Man måste ju samla flocken!

Men till slut så... Skönt att inte ha honom liggandes i släpen i natt! Och här ser mina kära kollegor riktigt normala ut! Tills de upptäckte att jag tog bilder...


Jojo, heeeeelt normala... Men otroligt proffsiga! Tack för suveränt jobb alla! Vi gick hem med seger även i den här stan! Kul!

Nu ska jag inte göra mer än att gå och lägga mig. Tidig start imorrn och ny show på eftermiddan'! Sov gott alla!