Magiskt igen!

Det låter säkert skrytsamt men jag måste bara få säga att det var magiskt även ikväll! Hittills har publiken varit fantastisk varje gång och aldrig har väl en föreställning varit så lättspelad och rolig att göra som den här! I vanliga fall har man alltid nåt nummer eller inslag som man gillar bättre eller sämre - men nu är det bara hur kul som helst att inleda och sedan är den slut i ett nafs! Det är magiskt och jag älskar det!

Fick en skön förmiddag med sovmorgon och hemmapyssel eftersom övriga åkte till farfars för att hälsa på! Jag utnyttjade tiden väl och hann t o m göra fotbad innan alla kom hem och det var dags för mig att åka till Piteå igen!

Det var gött att hinna krama om finaste Oskar och Lisa innan avfärd! Tråkigt att jag spelar när de är hemma och hälsar på men nästa helg är vi lediga och då blir det en tripp till Luleå!

Väl framme i Piteå så var syrrorna redan på plats för att ta hand om alla biljetter och annat fix! Här gick Mona igång direkt med att piffa Barbros hår. Joo... de kan också klippa och frisera! Är man förvånad? Nääääeee...

Barbro ser lite tveksam ut, men...

...Mona jobbade raskt och resultatet blev kanonbra!

Dags så för mig och Åsa att börja sminka! Det tar en stund att bli "scenfärdig"! Särskilt för de som pratar i telefon mest hela tiden! Haha!

Ja, det tar väl längre och längre tid för varje år som går men här är jag på god väg!

När vi är klara är det dags att gå ut och ta emot publiken! Vi gillar att träffa alla som kommer och minglar gärna med gästerna och delar ut program! Folk är så glada och trevliga!

Här träffade Åsa ett gäng bekanta hundägare som hon brukar stöta på när hon går morgonpromenader med Alma. Hon började fundera på om hon kanske ska piffa upp sig mer eftersom de inte kände igen henne nu...

Och garderoben sköttes med glans av Åsas söta dotter Linda-Marie! Till höger ser vi Barbros söner och deras flickvänner. Ja, alla syns inte men ni förstår i alla fall att de har en kanonfin familjesammanhållning!  Alla är liksom med!


Mycket folk även ikväll! Inte helt slutsålt men nära! Vi har haft glädjen att möta salonger av det här slaget hela tiden och det är vi naturligtvis både tacksamma och glada för!


Lights on! Showstart! Full fart! Ännu en magisk kväll med Mens Night 2!

Nu är vi hemma igen och imorrn blir det lite sovmorgon och brunchlunch med ungdomarna! Livet är kul!
#1 - - Barbro:

Ja, magiskt. Tack igen för att du tänkte på oss, vi hade roligt, skrattade gott! Stundtals hög igenkänningsfaktor...och givet är jag lypsylberoende, det första jag letade när jag kom hem:-))

Svar: Haha! Ja, du är inte ensam om det! Så kul att ni kom! Ska hälsa på någon dag! Ha det så bra!
Monica Lindgren