I did it!

Jaaaaa! Jag fick till slut den energi jag väntat på! En stund efter middagen kände jag att benen automatiskt började styra mot gympadojorna! Jag har kanske blivit beroende? Haha!
 
En löprunda senare! Inte världens bästa väder men det blev i alla fall 4,5 km! Ja, jag hoppar över vissa sträckor när det blir mörkt... Inser att jag måste köpa ett underställ och ett par byxor till den jacka jag köpte. Det kommer att behövas framöver!
 
Annars har jag väl mest ordat om ljuset i Luleå idag. Tycker att de gör så himla fint i stan på vintern och att deras ljuskonst är jätteläcker! Jag tycker att vi smyckar stan för lite - hela året! Södra infarten är ju, som jag tidigare sagt, en skamfläck! Känns som om man kör in i ett industriområde kantat med sly och "gammfönna"! Inte snyggt! Vi har ju ett så fint varumärke men det sitter på fula skyltar... Mycket fult skulle kunna bli snyggt med relativt enkla medel. Trästaden borde väl ha något i trä som tar emot? Och som blir upplyst på vintern? Ja, jag ska klura lite.

Snyggt och lite spektakulärt är det i alla fall i Luleå! Läs mer ni också:
 
Ja, jag ska göra en lista framöver på vad jag tycker ska prioriteras och inte. Får jag tillräcklig många anhängare ska jag starta ett eget parti... Haha!