Gooodmöööörning!

Jag har skrivit en del om sömn på den här bloggen men det verkar vara en central fråga i mitt liv... Ber om ursäkt om ni blir uttråkade men i natt var jag vaken ett par timmar efter 04.00 och vad brukar då hända när jag somnar om? Preciiiiis! Försovning... Jag somnar om så hårt att jag aldrig vet om att jag har slagit av väckningen... Tackar härmed Jörgen som ringde och väckte mig 9.00 då vi skulle vara hos Janne Wännström för att sätta speakertexten till vår reklamfilm!
 
Men en kvart senare hade jag hämtat upp Jögga och var på plats tillsammans med dessa oförskämt pigga gossar!


Själv var jag inte lika pigg... Tur att det fanns kaffe i termosmuggen och snus! Inte stolt över mitt tonårslika sovande men va fanken, man kan inte vara bra på allt!

Här är arbetet i full gång! Jögga spikar och Janne spelar in! Ett bra team! Själv var jag mest på plats för att allt skulle bli som jag ville! I eftermiddag sa jag åka till Icon för att se filmen med text och musik!


Jörgen skulle lämna sitt kort hos Janne men hittade bara körkortet... Jodå, jag ser att du är du men körkortet är ju bra att behålla... Tusen Tack för ett bra jobb Jögga som idag röstmässigt pendlade mellan Micke Persbrandt och Barry White! Interesting! Nästa vecka kommer filmen på en TV nära dig!
 
Nu blir det lite ekonomijobb och middagsförberedelser!