Biljetter...

Hej alla!
Nu är jag färdigpackad men mycket tveksam till att jag ska kunna stänga resväskan imorrn... Den största väskan är i Afrika och det var lite långt att hämta... Alternativet är att jag köper en ny, stor resväska i Göteborg! Bra idé där! Alla våra senaste resor har nämligen resulterat i att vi har köpt en extra väska innan vi åker hem. Jag fattar inte... Kläderna måste svälla på något sätt. Eller föröka sig... Och då har vi alltid köpt en mindre men jag känner mig så pass vild och galen att det faktiskt kan bli en stor!


Idag har jag också skickat ut lite påminnelser att köpa biljetter till Mens Night 2. Det blev lite missförstånd eftersom en del trodde att jag skulle bjuda alla på biljetterna. Det skulle jag gärna vilja men då måste jag be någon annan att betala min lön... Ber om ursäkt att det blev otydligt.

Det här är ingen enkel skuta att ro i hamn om någon nu trodde det. Jag hoppas inte att folk blir avskräckta över att biljetterna kostar utan att ni kommer och ser det vi själva tycker är det bästa vi har gjort! Hittills... Vi är inte stendöda ännu! Haha! Premiären är nästan utsåld och det börjar fyllas på den andra dagarna. Jag vill ju inte att ni ska missa en galet rolig kväll! Nu börjar det också ramla in beställningar på föreställningen och andra uppdrag till våren och det är jättekul! Om vi lever och har hälsan så jobbar vi vidare!

Nu ska jag däremot inte göra något mer. Det är dags att krypa ner i sängen för att imorrn dra vidare till Göteborg och Emilia!!! Sååååå kul!